8851-3010-ico-wu.jpg

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym czynnikiem wpływającym na potencję jest prawidłowe odżywianie. Dobra dieta jest w stanie wpłynąć na nie tylko poziom potencji, ale też płodność. Zwróćmy najpierw uwagę na to, co się dzieje podczas ejakulacji. Jak się okazuje, dochodzi wówczas do całkiem poważnych ubytków selenu. Można go uzupełnić spożywając niektóre ryby, orzechy, cebulę lub zarodki pszenicy. Kolejny równie istotny biopierwiastek naszego męskiego menu to cynk, który odpowiada za przyswajanie testosteronu, ten z kolei pobudza nasze libido. Podczas spożywania alkoholu czy palenia papierosów tracimy cynk, lecz można go uzupełnić przez warzywa strączkowe, niektóre ryby, mięso, żółtka jaj albo ostrygi.
Niezwykle istotnym elementem jest też arginina, która stanowi osiemdziesiąt procent spermy. Arginina zwiększa wytwarzanie spermy oraz zwiększa żywotność plemników. Składnik levitra tanio ten uczestniczy również w czasie chemicznej przemiany w tlenek azotu, co sprawia, że naczynia krwionośne ulegają rozkurczeniu i możliwa jest lepsza erekcja. Argininę znajdziemy w takich produktach jak kakao, mięso wołowe, orzechy nerkowca, niektóre ryby, orzechy, słonecznik czy indyk.
Należy zwrócić również uwagę na witaminy, głównie na witaminę E, która jest nazywana witaminą płodności. Znajdziemy ją w warzywach liściastych, kurzych jajach, nasionach pszenicy a także ciemnym pieczywie. Inna witamina to beta-karoten, jaka działa na poprawne wytwarzanie hormonów. Jeżeli musimy unormować jego niedobory warto sięgnąć do marchewki, szpinaku, dyni czy słodkich ziemniaków.
tekst dostepny na stronie erekcja