842-2955-ico-wu.jpg

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, że ćwiczenia działają pozytywnie na stan zdrowia. Jednakże czy wiesz, że wizyty na siłowni pozwalają też czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeżeli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podwyższysz swój seksualny potencjał, sprawność i wytrzymałość. Zapoznaj się z 5 rodzajami ćwiczeń, które najskuteczniej udoskonalą twoje łóżkowe zdolności!
Ćwiczenia ciężarowca
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien zalecać ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy pragną polepszyć jakość swojego pożycia intymnego. Ten rodzaj ćwiczeń pobudza wytwarzanie testosteronu, który jest kluczowym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski popęd seksualny. Wybierz plan ćwiczeniowy z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, iż poczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Poziom testosteronu wzrasta, gdy robisz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. tania viagra

Aby polepszyć jakość życia erotycznego, rób pompki, przysiady oraz brzuszki. Treningi budujące masę mięśniową wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając czuć większą satysfakcję z seksu. Wzmocnienie górnych części ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – dużo z tych grup mięśniowych ciężko pracuje podczas stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są wskazane także dla mężczyzn – umożliwiają wydłużenie stosunku i ułatwiają kontrolę wytrysku, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada też za trzymanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają efektywność mięśni dna miednicy, co korzystnie oddziałuje na jakość seksu. Mężczyźni mogą wykorzystywać mięśnie Kegla, aby opóźnić wytrysk, napinając je tuż przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj cialis tanio