3657-2901-ico-wu.jpg

indeks1
Klucz do twojej siły

Co w takim układzie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o masę ciała. Wyszło na jaw, że nadprogramowa ilość kilogramów w postaci tkanki tłuszczowej sprzyja obniżaniu się ilości testosteronu we krwi. I na odwrót – obniżenie ilości tkanki tłuszczowej powoduje podniesienie poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie można przesadzać w drugą stronę – tłuszcze to istotne substancje odżywcze, których działanie polega między innymi na współtworzeniu kilku hormonów, na przykład… testosteronu. Długie albo częste głodówki bądź całkowite
erekcja
usunięcie wszelkiego typu tłuszczów z jadłospisu, mimo niskiej albo dobrej wagi ciała także może negatywnie wpływać na poziom tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Postępuj zgodnie z zasadą „to, co odpowiednie dla mojego serca, jest słuszne dla mojego penisa”. Nadmierne konsumowanie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w naczyniach krwionośnych. Tym samym zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a co za tym idzie – transfer krwi. Ponieważ wzwód polega na zapełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie muszę chyba mówić jaki będzie efekt, gdy tej krwi do rzeczonego narządu przypłynie zbyt mało. Wszystko jest dla ludzi, jednak, jeżeli chcesz zachować pełnię sił seksualnych, swoje uwielbione „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, kamagra
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w każdej postaci odłóż na wyjątkowe okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (mają sporo błonnika, który pozytywnie wpływa na spadek ilości cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso oraz chudy nabiał, nie objadaj się każdego dnia żółtym serem.